Kleisteen Support
Mail ons:
support@kleisteen.nl
Wij proberen al uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden (doorgaans dezelfde dag). Alle support gaat in eerste instantie via de mail. Ook in urgente gevallen is dit meestal de snelste manier om geholpen te worden. In voorkomende gevallen zullen wij zelf telefonisch contact opnemen als dit wenselijk is.
Gratis telefonisch consult:
Om u op weg te helpen in Kleisteen, of om uw vragen te beantwoorden, kunt u een telefonisch startconsult aanvragen (ongeveer 30 minuten). Mailt u in dat geval ook naar support@kleisteen.nl, en geef enkele data/tijdstippen op waarop wij u kunnen bellen, dan maken we hier een afspraak voor.
Uitgebreid consult:
Op uw locatie of bij ons op kantoor:
Soms is uitgebreide hulp nodig, die helemaal op maat voor uw organisatie is.
Bijvoorbeeld als u alle mogelijkheden van de module projecten of voorraadbeheer uitgelegd wilt krijgen.
Hier zijn wel kosten aan verbonden, neemt u contact met ons op via consult@kleisteen.nl