1. Home
  2. support@kleisteen.nl

support@kleisteen.nl

Vragen, frustraties, iets fout gedaan of twijfel je, mail onze support!

We hebben liever dat klanten ons mailen, zo kunnen wij kijken wie de vragen het best kan beantwoorden. Meestal komen we er zo snel uit.

Stel liefst 1 vraag per mail, vermeld om welke administratie het gaat (tenzij dit overbodig is), en zo precies mogelijk welk scherm met de stappen om daar te komen. Soms is het voor ons ook handig om te weten met welk systeem (Mac/windows, versie) en browser (chrome, edge) je werkt omdat dit uit kan maken voor de werking van het programma.

Soms kan het natuurlijk handig zijn om even te bellen (vinden wij zelf ook), dan nemen wij contact op.

Als je een nieuwe klant bent plannen we graag een opstart-consult met je in, als je dit wilt mail dan even naar support@kleisteen.nl met een aantal voorkeursdagen/tijden en je telefoon nr.

Dit is gratis en duurt ongeveer 30 minuten. We kunnen je vragen beantwoorden of samen een factuur maken of bank-boekingen doen, net wat nodig is.