1. Home
  2. Uw administratie(s) beheren
  3. Extra administratie aanmaken

Extra administratie aanmaken

Wil je een 2e administratie aanmaken dan doe je dit in je Beheerscherm, hier kom je in als je inlogt. Je ziet je administratie staan. In het hoofdmenu klik je op Nieuwe administratie, vul alle gegevens in en klik op bewaar.

Als er geen nieuwe/andere gebruiker hoeft in te loggen dan kies je bij Extra gebruiker voor de optie Gebruiker toevoegen:  Nee. Je hebt immers al een inlog via je Beheerscherm.

Wil je wel een extra gebruiker die alleen maar kan inloggen in de nieuw aangemaakte administratie, dan kies je voor Ja. Je kunt dan direct een inlognaam en wachtwoord aanmaken. Deze geef je aan de gebruiker.

Bij meer dan 1 administratie val je onder de kortingsregeling. Je betaalt het duurste abonnement volledig en ieder volgend abonnement krijg je 50 % korting. Dit is inclusief 1 gratis gebruiker die in al de administraties kan inloggen.

Related Articles