1. Home
  2. Accountants en administratiekantoren
  3. Beheren van meerdere administraties (kantoren)

Beheren van meerdere administraties (kantoren)

voor gebruikersbeheer is er een aparte handleiding

Administratie toevoegen:

Via het menu in de Portal, ‘Nieuwe administratie’.

Administratie afmelden:

IN de administratie van de klant zelf, via het menu-> Programma -> Bedrijfsgegevens, tabblad ‘afmelden’.

Abonnement van uw klant wijzigen:

U vindt via het menu-> Programma -> Bedrijfsgegevens ook het tabblad ‘Abonnementen’ om deze te wijzigen.

Factuur naar u of naar uw klant:

In het tabblad ‘bedrijfsgegevens’ kunt u ook instellen of de factuur naar uw kantoor of naar uw klant moet worden gestuurd. Alleen de ‘ondernemers’ abonnementen van Kleisteen kunnen naar de klant worden gestuurd, dus niet de Accountancy abonnementen en modules.

Vanuit uw Portal, via het menu ‘alle administraties’ of ‘mijn administraties’ ziet u achter iedere administratie deze opties: (de optie klantendossier is een aparte module)

Zie ook: Gebruikersbeheer, Aministratie koppelen

Related Articles