1. Home
  2. Uw administratie(s) beheren
  3. Beheer meerdere administraties kantoren

Beheer meerdere administraties kantoren

In het beheerscherm ‘alle administraties’ of ‘mijn administraties ziet u achter iedere administratie deze opties:

Schermafbeelding

Hier kunt uw administraties beheren (voor gebruikersbeheer zie handleiding gebruikers).

Kiest u beheerscherm dan gaat u direct naar het beheerscherm van de betreffende administratie.

Voor het instellen van de factuur (ontvangt u die als kantoor, of uw klant), kiest u ‘facturen en incasso’. Waarschijnlijk heeft u dit bij het aanmelden al ingesteld, maar anders kunt u dat hier achteraf doen, of wijzigen. Wanneer u kiest voor ‘beheer’ hoeft u verder geen gegevens in te voeren. Wanneer u kiest voor ‘Administratie’, wat duidt op de de administratie van de Klant, moet u nog wel de IBAN-gegevens invoeren.

Schermafbeelding

Onder de optie ‘abonnement’ kunt u het abonnement van uw klant wijzigen.

Onder de optie ‘beheer’ vindt u de codes:

Schermafbeelding 2016

De beheercode is van de betreffende administratie. Wanneer deze in het veld ‘beheer’ wordt ingevuld bij een andere administratie, dan zal deze laatste in het beheerscherm van deze administratie komen.

Bij beheer staat de code van de administratie bij wie deze administratie eventueel in het beheerscherm staat. Als u een kantoor bent, kan hier de code van uw kantoor staan, maar het is ook mogelijk dat de onderneming zelf ook nog een beheerscherm met meerdere administraties heeft.

Bij administratiekantoor staat het kantoor waaronder deze administratie valt. AlsĀ u een kantoor bent zal dus meestal hier uw code staan. Op deze wijze kunt u dus administraties koppelen aan uw beheerscherm.

Bent u in het beheerscherm van een onderliggende administratie of in de administratie van de klant, dan kunt u met de pijltjes linksboven het menu altijd terug naar uw Accountancy of beheer-scherm:

Schermafbeelding 2016

Schermafbeelding 2016

 

 

 

 

 

In het menu bij instellingen ziet u in het beheerscherm deze opties om uw eigen gegevens of abonnement aan te passen, en om een rekeningschema in te stellen dat u voor andere administraties kunt gebruiken:

beheer3

Related Articles