1. FAQ

FAQ

Ik ontvang de nieuwsbrief niet?

Stuurt u een mailtje naar administratie@kleisteen.nl, dan zetten wij u op de lijst.

Ik zie niet het hele menu op mijn mobiel?

Standaard ziet u als u inlogt op uw mobiel de opties om bonnetjes te uploaden of uren in te voeren. Wilt u toch het hele menu zien? Dat kan op twee manieren. Eenmalig: klik op de streepjes/menu, en kies voor ‘toon volledige versie’. Wilt u altijd het hele menu zien op uw mobiel? Ga dan in Kleisteen naar de systeemvoorkeuren (wieltje rechtsboven in ieder scherm, kies algemeen, zet de optie ‘standaard mobiele versie op telefoon” uit.

Wat gebeurt er als ik een proefaanmelding doe?

Na het bevestigen van uw email-adres wordt er een standaard boekhouding geladen en kunt u direct beginnen met werken in Kleisteen.

Kan ik de boekhouding van vorig jaar nog invoeren?

Ja dat kan, u moet dan alleen wel bij iedere boeking het jaartal toevoegen       (bijvoorbeeld 06-04-17, anders wordt automatisch het huidige jaar ingevuld).

Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik mij af zou melden?

Die worden gratis 7 jaar voor u bewaard, u kunt uw boekhouding gewoon blijven inzien, alleen niet wijzigen. Uiteraard kan de boekhouding altijd weer worden geactiveerd, zodat u alsnog verder kunt.

Zijn er bank-koppelingen?

Ja, u kunt van alle banken de gegevens importeren, maar AUTOMATISCHE import van bankgegevens is alleen mogelijk met ING mijn zakelijk, Triodos en BUNQ (gratis), en ABNAMRO en Rabobank (hier zijn kosten aan verbonden omdat wij kosten doorberekenen van onze tussenpartij.

Waar zit ik aan vast als ik me aanmeld?

U zit nergens aan vast. Sowieso niet als u zich voor de proefversie aanmeldt, deze verloopt automatisch als u niets doet. En wanneer u definitief kiest voor Kleisteen kunt u nog steeds ieder moment opzeggen zonder dat uw contract doorloopt. Vanaf het moment van afmelden ontvangt u geen nieuwe facturen meer.